Wednesday, July 23, 2008

Keshian dier..

Baru-baru ni aku terima email yg disisipkan oleh junior aku kat fakulti vet Mesia (thanks eija)..Email yg berkisarkan kecanggihan serta kehebatan pengangkutan udara. Email yg memberi gambaran akan keselesaan yang ditawarkan oleh syarikat-syarikat penerbangan gergasi kepada para pelanggan serta kpd anak kapal. Begitu kagum aku melihat ruang-ruang kabin yg tersusun indah serta ruang-ruang utk anak kapal melepaskan penat......begitu asyik aku melihat sehinggakan.....erkkk!!! Keshiannyer...heehhehheee!! (sila rujuk visual yang terakhir)



Boeing 747-400


Singapore Airlines


Boeing 777


Air Canada


Airbus A340

KLM Airlines


AyerAshia..
Now Everyone can Fly...Wuuusssshhh!!!!

Nota kaki: Si penulis tiada berniat untuk mempromosi mana-mana syarikat penerbangan yang terdapat di dunia. Tiada sebarang komisyen diterima dari mana-mana syarikat berikutan penyiaran artike ini. Harap maklum..ngeh ngeh ngeh....

2 comments:

latape said...

assalamualaikum bro...gua dah pulang!!!!!!!! hahahahha...

sorry lah....ni first time aku leave comment...heheheh...bila mau jumpa...

ANjaS ASmaRa said...

Hehehee..ko naik flight yg maner? ayer ashia ker? kekekeke...Aniway. selamat pulang..nanti dipertengahan purnama aku dtg jumpa ko...agak sibuk sket skg ni..tima kasih bebanyak bro..