Tuesday, July 22, 2008

Keserabutan melanda

Salam kepada pembaca budiman..mohon kemaafan kepada pembaca budiman yang mana setia menanti entry-entry terbaru dari sy si 'pengembala kambing'..huhuhuuu.. Dalam 3-4 hari ini, masa berlalu agak pantas kerana aktiviti seharian dihambat pelbagai urusan duniawi yang menuntut penyelesaian dengan seberapa segera.

Minggu lepas aku baru terima feedback dari my supervisor regarding my literature review (LR). Setelah beberapa purnama my LR bersarang kat opis dia yg seperti dilanda garuda, baru kini aku dapat menerima beberapa kritikan membina demi mengukuhkan lagi kandungan LR aku ini. Kenapelah dier tak check tika masa aku sedang bersenang-lenang 2-3 bulan yang lepas..kenapelah bilamasa aku sibuk mengerjakan research sample aku, baru terima feedback dari dia. Tapi tak mengapa..inilah part and parcels (ntah betul ke tak perumpamaan aku ni) of doing reseacrh. "Expect what is unexpected". Apepon, mintak maaf kepada pembaca budiman kerana terpaksa menunggu agak lama..insyaAllah, selepas siap benda ni dlm sehari dua lagi, aku akan terus berkarya..skg ni hanya berkarya utk LR dulu...huak huak huak...

Nota kaki...gambar menunjukkan keserabutan yg melanda serta kawasan berkarya aku yg sudah seperti opis sv aku yg dilanda garuda....heheheheee...

2 comments:

Anonymous said...

Terkenang pulak zaman dulu2....Hang in tough, bro!!!

ANjaS ASmaRa said...

Thanks...hehheheheee...