Friday, July 4, 2008

International Student Farewell Dinner 2008

Sebentar tadi aku menghadiri satu majlis perpisahan pelajar-pelajar antarabangsa yang telah bergraduat di kampus Gatton ni. Majlis kecil-kecilan anjuran Gatton International Student Association (GISA) ini dibuat di 'club house' kat kampus ni. Kemeriahan malam tu tetap terasa hebatnya walaupun menu utama hanyalah sosej bakar..kekekkeee..Makanan bukanlah faktor utama untuk kami berkumpul, tetapi hubungan kekeluargaan yang dibina sepanjang berada di kampus inilah yang berjaya menghimpunkan kami semua.

Majoriti pelajar antarabangsa yang gigih mengejar ilmu di kampus Gatton ini datangnya dar
i gugusan asia timur serta tenggara. Walaupun berlainan bangsa, warna kulit, bahasa serta budaya, namun atas nama ilmu..hati semua bersatu..minda jadi satu demi menggapai nawaitu untuk menjadi insan yang berilmu. Tahniah kpd rakan-rakan aku..err..mcmlah diaorg paham bahase Melayu ni..kekekeke..

Nota kaki: Gambar 1st tu adalah antara pelajar international yang bakal bergraduat semester ni. Gambar 2nd tu antara international student ngan famili diaorg yang menjadi permastautin sementara dibumi kangaroo ni..hehehhehe

No comments: