Thursday, September 17, 2009

Mulberry

Salam pembaca budiman, kelmarin penulis mendapat pemberian buah mulberry dari supervisor penulis Dr. Rafat Al Jassim. Buah yang dipetik segar pada awal pagi dihalaman rumah beliau telah dibungkus rapi supaya kesegarannya terjamin apabila sampai ke tangan penulis. Jutaan terima kasih atas pemberian tersebut. Buah mulberry ini sangat sukar diperolehi ditanah air dan harganya pula agak mahal. Syukur dengan pemberian ikhlas ini dapatlah penulis merasakan kenikmatannya bersama-sama keluarga tercinta.

Setelah disusun rapi

Pemberian dari sv

Sebelum ini, beliau telah memberi penulis beberapa buah fig yg segar yang turut ditanam dihalaman rumahnya. Katanya, buah fig merupakan antara buah-buhanan syurga. Penulis kurang pasti akan kenyataannya. Belum punyai masa untuk mengiyakan pernyataan beliau tersebut. Apapun, penulis bersyukur atas pemberian tersebut serta jemputan untuk sama-sama meraikan Aidilfitri dirumah beliau Ahad ini. Namun pelawaan tersebut terpaksa penulis tolak dengan baik memandangkan telah berjanji untuk meraikannya bersama-sama teman dikota Brisbane.

2 comments:

doBot said...

Jas, sekarang nie aku tanam pokok nie depan pejabat. Tapi, tak sempat berbuah. Bebudak aku dah kutip. Tapi, yang kor punya tu besar sekali. ehhehehe...Jas, SHR=Selamat Hari Raya.

ANjaS ASmaRa said...

Hehehehe..kat sini semua besar-besar..(double meaning lak..kekeke). Selamat hari raya buat ko gak Dobot..