Sunday, October 18, 2009

Selamat Harijadi Qaisara Batrisya!

Salam pembaca budiman. 18 Oktober 2009 yakni hari ini, maka genaplah usia puteri sulung penulis selama setahun. Setelah dua belas purnama menghirup udara dibumi tuhan ini, menginjak dengan langit yang sama dan bertapak dengan hamparan tanah yang serupa dengan penulis, hari ini tibalah majlis sambutan harijadi yang ditunggu-tunggu. Majlis Rumah Terbuka turut diadakan bersama memandangkan hari ini jatuhnya dipenghujung bulan Syawal. Sangat meriah dengan kehadiran rakan-rakan setempat di Gatton dan juga rakan-rakan dari kota metropolitan yang sanggup bermusafir dua marhalah jauhnya ke teratak penulis nun jauh di desa yang menghijau.

Qaisara dengan hadiah harijadi

Princess Castle

Tak tau nak main yg mana dulu..hehehee

Jalan-jalan dilaman rumah

Kek harijadi..sadisnya kek kat sini diaorg tak tulis nama..huhuhu

Ratu bijaksana (Qaisara Batrisya) mungkin belum mengerti kenapa dan mengapa begitu ramainya tetamu dirumah pada hari ini. Tetapi apa yang pasti senyuman Qaisara jelas kelihatan tatkala melihat pelbagai hadiah berupa beraneka permainan yang dibawa oleh para tetamu ke majlis harijadi Qaisara hari ini. Penulis sebagai bapa turut gembira seraya berfikir dalam benak hati-"jimat duit aku beli hadiah utk anak aku...akakakakkaa"-kodokut punya bapak! heheheee..

3 comments:

doBot said...

Selamat hari jadi Qaisara. Dan selamat dah setahun jadi bapak Jas. Dan, selamat setahun jadi Ibu, Linda.

Dan...bila nak tambah lagi? Hehehh

ANjaS ASmaRa said...

Thanks Dobot. Tambah lagi? Hehehhee..tunggguuuuuuuu!!!!! Hehehheee

~│CatWoman│~ said...

qaisara cyg...selamat arijadi!!!besar dah die...hehe...bapaknye bile lak nak membesar nih?wakkaka

nyah, mak ada blog gak...ni mak nak wat paksaan kat ko, ko rela ke xrela, ko kena letak gak link blog mak kat blog ko..cam ko pkasa aku baca blog aku dulu..hahhahaa

aku siap dah link blog ko kat blog aku tau..walaupun aku tau bape kerat je yg baca blog aku..haha..sbb aku xpublish pada public..

ni add blog mak.. http://zuecomelz.blogspot.com

baca nyah!!!!!!!!!!!!
hahHAHA